۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۹
کد خبر: ۷۵۴۹۰۶
سعدالله زارعی:

حمله سپاه پاسخی به جنایات رژیم صهیونیستی است

حمله سپاه پاسخی به جنایات رژیم صهیونیستی است
کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه عملیات سپاه پاسخی است به جنایت رژیم صهیونسیتی، گفت: سیاست جمهوری اسلامی توسعه جنگ نیست ولی در جایی که دشمن در صدصد گسترش جنگ باشد پاسخ خواهد داد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سعدالله زارعی کارشناس مسائل بین‌الملل در نشستی که دقایقی پس اژ حملات جمهوری اسلامی ایران به مواضع رژیم صهیونیستی با همین موضوع از شبکه خبر پخش شد، ضمن تقدیر از نیروهای کشورمان برای این حملات گفت: حمله رژیم صهیونسیتی همانطور که رهبر انقلاب فرمودند مانند حمله به خاک کشورمان بود و حملات امشب نیروهای ما در پاسخ به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی بود.

وی با اشاره به خویشتن‌داری جمهوری اسلامی ایران در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی تاکید کرد: اتفاقات اخیر در منطقه نشان داد که خویشتن‌داری جمهوری اسلامی جواب نداده و ایران را در شرایطی قرار داد که حتماً باید پاسخ می‌داد و برای همین هم این عملیات آغاز شد.

زارعی یادآور شد: حملات امشب به مواضع رژیم صهیونیستی انتقام خون شهدایی است که توسط این رژیم به شهادت رسیدند.

وی اضافه کرد: سیاست جمهوری اسلامی توسعه جنگ نیست ولی در جایی که دشمن در صدصد گسترش جنگ باشد پاسخ خواهد داد و این عملیات هم پاسخی است به جنایت رژیم صهیونسیتی.

زارعی تصریح کرد: با این حال جمهوری اسلامی آماده است تا اگر رژیم صهیونیستی بخواهد اقدامی در مقابل این حملات داشته باشد، با قدرت پاسخ بدهد.

 سعد الله زارعی همچنین در بخش دیگری از گفت وگوی خود در شبکه خبر اعلام کرد که آن پایگاه هوایی که هواپیمای رژیم غاصب اسرائیل بلند شد و کنسولگری ایران را زد، را با موشک زده‌ایم.

 

ارسال نظرات