۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۷۵۴۸۵۹
فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد؛

آغاز طرح برخورد با ناهنجاری اجتماعی از امروز + فیلم

آغاز طرح برخورد با ناهنجاری اجتماعی از امروز + فیلم
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس از امروز در همه معابر و اماکن عمومی، اقدامات خود را به منظور برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی مانند حجاب با جدیت بیشتر دنبال خواهد کرد.
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار عباسعلی محمدیان گفت: مردم ایران به قانون مداری و رعایت قانون معروف هستند و فقط تعداد کمی از مردم نسبت به رعایت قانون بی توجهی می‌کنند.
 
­این مقام انتظامی افزود: از امروز پلیس تهران و سایر استان‌ها به درخواست مردم مومن و متدین کشورمان و انتظاراتی که از جامعه اسلامی دارند، عمل کرده و با افرادی که ناهنجاری‌های اجتماعی مانند بی حجابی را ترویج می‌دهند، برخورد می‌کنند.
 
تعداد بازدید : 4
 
­رئیس پلیس پایتخت گفت: افرادی که به هشدار‌های قبلی پلیس توجه نکردند، از امروز به صورت ویژه در سطح شهر مورد تذکر قرار می‌گیرند و نسبت به آنها اقدام قانونی انجام می‌شود.
 
­سردار محمدیان با اشاره به اینکه امسال در ایام نوروز جرایم تهران ۱۹ درصد کاهش داشته است، افزود: در نظرسنجی، بیش از ۸۰ درصد از مردم نسبت به حضور به موقع پلیس برای کاهش جرایم اعلام رضایت کردند.
 
­فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: از مردم انتظار داریم که مانند ایام نوروز در حوزه ماموریتی رعایت حجاب و عفاف با پلیس همکاری‌های لازم را داشته باشند تا نیازی به اقدام پلیسی و دستگاه قضایی نباشد.
 
­این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تخلف با جرم متفاوت است و کسی که قانون را رعایت نمی‌کند، مرتکب جرم می‌شود، افزود: کشف حجاب قانون شکنی است و پلیس براساس قانون با قانون شکنان برخورد خواهد کرد.
ارسال نظرات