۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۵۹۴۵۸۲
نگاهی به فعالیت گروه تبلیغی جهادی شهید خسروی؛

از تبلیغ معارف دینی در اماکن عمومی تا بازسازی مدارس

از تبلیغ معارف دینی در اماکن عمومی تا بازسازی مدارس
مدیر گروه تبلیغی جهادی شهید خسروی گفت: فعالیت های گروه در قالب تبلیغ در اماکن عمومی و مدارس ازجمله برپایی غرفه های مختلف و بازسازی مدارس انجام می شود.

حجت الاسلام حجت الله رفیعی مدیر گروه تبلیغی جهادی شهید علیرضا خسروی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا به معرفی این گروه پرداخت و اظهار داشت: این گروه در سال 1390 با همراهی 25 نفر از مبلغان آغاز به کار کرد و فعالیت های تبلیغی این گروه در شهرستان خور و بیابانک اصفهان صورت می گیرد و بیشتر در اماکن عمومی و دانش آموزی است.

وی گفت: فعالیت های این گروه در اماکن عمومی در قالب برپایی غرفه هایی از جمله ایستگاه نقاشی، غرفه کودک، ایستگاه پاسخ به سؤالات، مشاوره جوانان و پرسش و پاسخ است که پارک ها و امام زاده ها را شامل می شود.

مدیر گروه تبلیغی جهادی شهید خسروی تصریح کرد: فعالیت های این گروه در ایام تبلیغی اعم از محرم الحرام، ماه مبارک رمضان و تابستان ها انجام می پذیرد و در ایام ماه صفر در قالب هیئت دانش آموزی در پیاده روی اربعین شرکت می کنیم.

وی افزود: بخش دیگری از فعالیت های این گروه در مدارس صورت می گیرد که تمامی مقاطع تحصیلی را شامل می شود که حضور مبلغان در مدارس و تبلیغ معارف دینی با استقبال خود دانش آموزان رو به رو شده است.

حجت الاسلام رفیعی افزود: در مدارس بیشتر سعی می شود که محوریت مباحث در زمینه های اعتقادی دانش آموزان باشد که در این راستا هیئت های دانش آموزی تشکیل داده ایم و هم اکنون در 20 مدرسه این شهرستان خور و بیابانک اصفهان و روستاهای اطراف آن صورت می گیرد.

وی اظهار داشت: در ایام تابستان نیز با همکاری بسیج سازندگی برای بازسازی و ترمیم مدارس این شهرستان و روستاهای آن فعالیت هایی از سوی مبلغان این گروه انجام می شود که دانش آموزان آن مدارس نیز خودشان در این امر شرکت می کنند./822/ت302/ج

مهدی فلاحی
ارسال نظرات