۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۵۹۴۵۷۶
به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

نسخه الکترونیکی کتاب «ارزش عمر و راه هزینه آن» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «ارزش عمر و راه هزینه آن» منتشر شد
نسخه الکترونیکی کتاب «ارزش عمر و راه هزینه آن» در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.
محمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «ارزش عمر و راه هزینه آن (سیری در معارف اسلامی)» از مجموعه سخنرانی‌های استاد حسین انصاریان اظهار داشت: درجهان پرتلاطم امروز، آیات پرشور الهی و کلام روح بخش معصومین و زمزم لایزل معارف شیعه مرهم جان‌های خسته و سیراب کننده تشنگان و رهایی جویندگان از ظلمت‌های نفس است. عالمان دینی و عارفان حقیقی غواصان این اقیانوس بیکران معرفت اند که گوهر‌های ناب علوم قرآن و اهل بیت (ع) را به دست آورده و به مشتاقان حقیقت عرضه می‌نمایند.
وی گفت: در این میان، کرسی منبر و خطابه رسانه دیرپا و سازنده‌ای است که از دیرباز زمینه ارتباط و انتقال معارف دینی و مکارم اخلاقی را میان عالمان و متعلمان فراهم کرده است و عالمان آگاه و هادیان دلسوز، که عمر را صرف تتبع و تحقیق در آثار علمی شیعه نموده اند، عباد الله را به مصداق کریمه «ادع الی سبیل ربک بالحکمه والموعظه الحسنه»، با کلام نغز و لطیف خود به راه سعادت دعوت کرده اند.
مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: مجموعه حاضر که با عنوان سیری در معارف اسلامی در مجلدات مختلف و موضوعات متنوع در اختیار خوانندگان قرار می‌گیرد، مجموعه مباحث عالمانه و ارزشمند استاد حسین انصاریان است.
وی به معرفی کتاب «ارزش عمر و راه هزینه آن» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته گروهی از محققین است که در مرکز نشر دارالعرفان تهیه شده و در انتشارات دارالعرفان به چاپ رسیده است.
پهلوانی افزود: کتاب «ارزش عمر و راه هزینه آن» با ۴۷۸ صفحه به زبان فارسی و به قیمت ۳۰۰۰۰ تومان در سال ۱۳۹۷ منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت ۷۰۰۰ تومان منتشر کرده است.
وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند.
برای دریافت نسخه الکترونیکی این کتاب می‌توانید اینجا کلیک کنید. /۸۲۲/ت ۳۰۳/ش
مهدی فلاحی
ارسال نظرات