۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۵۹۴۳۵۳
آمریکای رو به افول در حال تطهیر پهلوی؛

نگاهی به فعالیت "کانال مدرسه انقلاب"

نگاهی به فعالیت
اکنون که غرب گرایی پرده از چهره برکشیده، سنگربندی در مقابل این جریان جزء اساسی ترین اقدامات مورد نیاز در جبهه انقلاب و نظام اسلامی است.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، در دنیای امروز با وجود هجمه های عظیم فرهنگی و سیاسی دشمن، داشتن توان تحلیل برای عبور از فتنه ها لازم و بلکه ضروری است.

این مسأله خصوصا برای طلاب و افرادی که محل رجوع عموم بوده و مرجعیت اجتماعی دارند اهمیت مضاعف خواهد داشت.

دشمن شناسی و تسلط نسبی به تاریخ، خصوصا تاریخ معاصر جزء ملزومات این عرصه است که کمک خواهد کرد تا با داده هایی درست دست به تحلیل زده و بتوانیم مخاطب خود را بیش از آنکه با تحریک_احساسات در کنار خود حفظ کنیم با اقناع عقلی به پایمردی در وسط میدان انقلاب دعوت کنیم.

آمریکای رو به افول در حال تطهیر پهلوی
اکنون که غرب گرایی پرده از چهره برکشیده و جریاناتی خاص آشکارا بر طبل ارتباط با آمریکا می کوبند و همچنین تلاشی سازمان یافته در جهت تطهیر چهره ی حکومت پهلوی شکل گرفته تا تاریخ را نه آنگونه که اتفاق افتاده بلکه آنگونه که می خواهند جلوه دهند ، سنگربندی در مقابل این جریان جز اساسی ترین اقدامات مورد نیاز در جبهه انقلاب و نظام اسلامی است.

آمریکای رو به افول در حال تطهیر پهلوی
کانال مدرسه_انقلاب در شبکه پیامرسان ایتا با مدیریت حسن محمدی، فارغ التحصیل روابط بین الملل و پژوهشگر حوزه تاریخ معاصر از جمله ی کانال های مفیدی است که با نگاهی ویژه به تاریخ معاصر خصوصا تاریخ پهلوی و دوره ی انقلاب اسلامی و نگاهی دشمن شناسانه با تاکید بر شناخت سیاست ها و دشمنی های شیطان اکبر آمریکای جهانخوار سعی بر آن دارد که قدمی در جهت بصیرت افزایی مخاطبان خود برداشته و با بررسی های تاریخی با تلاش دشمن در جهت تطهیر_پهلوی به مقابله برخاسته و با ارائه مدارک متقن به تبیین فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر افول_قدرت_آمریکا بپردازد.

آمریکای رو به افول در حال تطهیر پهلوی

 

آمریکای رو به افول در حال تطهیر پهلوی
از نقاط قوت دیگر این کانال ارجاعات دقیق آن به کتب معتبر و همچنین تلاش مدیریت آن در معرفی منابع قابل دسترس برای مطالعه ی بیشتر است که به علمی تر شدن فضا کمک کرده و پذیرش استدلال ها را در ذهن مخاطب تسهیل می کند.

علاقه مندان به پیگیری محتوای انقلابی این کانال می توانند به این نشانی در پیامرسان داخلی ایتا مراجعه کنند./918/پ200/س

خبرنگار: محمد اصغری مرجانلو

ارسال نظرات